در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
کاربر گرامی برای بازدید بیشتر و همچنین حضور در صفحه اول گوگل و تبلیغات در صفحه های اجتماعی آگهی خود را به صورت ستاره دار ثبت نمایید

ثبت آگهی رایگان | ثبت آگهی ویژه | شست

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM شیز

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM شیز

آگهی رایگان
  • خدمات مالی / اداری / حسابداری / بیمه
  •  email
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
  •    تهران تهران
  • تهران

ویژگی های نرم افزار ( CRM) گروه نرم افزاری شیز
1- مدیریت ارتباط با مشتری

  • ثبت تماس تلفنی بر روی پروفایل کاربر به همراه توضیحات تماس، مدت و ...
  • ثبت یادداشت بر روی اطلاعات کاربر
  • الحاق فایل های مرتبط با هر کسب و کار
  • ثبت قرار ملاقات های مرتبط با هر کسب و کار
  • مشاهده تمامی سوابق عملیاتی، ارتباطی و مالی هر کسب وکار در قالب تاریخچه جامع
  • گزارش فعالیت های روزانه یک کارشناس
  • امکان تعریف یادآوری های انبوه مختلف مرتبط با فیلدهای تاریخ مخاطبان از طریق پیام کوتاه و ایمیل)به عنوان مثال 3 روز قبل از فیلد تاریخ انقضای سرویس X تمام افراد به آنها پیام کوتاه یادآوری تمدید فرستاده شود(
  • تعریف کارهای روزانه کارشناس
  • تخصیص کار جدید/ارجاع کار موجود به سایر کاربران سیستم
  • ثبت پیگیری بر روی شرکت ها، فرصت ها و کارها
  • ثبت یادآوری برای وظایف و پیگیری ها
  • پیدا کردن و نمایش لحظه ای اطلاعات کسب و کار مرتبط با شماره تماس های دریافتی شرکت( Caller ID )
  • ثبت جزئیات تماس های ورودی و خروجی از قبیل مدت تماس، شماره، زمان، داخلی پاسخگو تماس ورودی/خروجی
  • ثبت خودکار تماس های دریافتی بر روی اطلاعات یک شرکت با توجه به قابلیت Caller ID
  • قابلیت دسته بندی رنگی شرکت ها و نمایش رنگ مرتبط در هنگام تماس دریافتی و ایجاد لیست سیاه مشتریان (black list)
  • قابلیت ثبت و نمایش مسیر پاسخگویی تماس ها در واحدهای مختلف شرکت
  • امکان جستجو در لیست تماس های ورودی/خروج و گزارش کامل از تماسهای هریک از کارشناسان
  • تعریف انواع فرم های سازمانی
  • امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف برای اعمال مرتبط با هر فرم در هر کارتابل
  • قابلیت تعریف انواع صندوق های پست الکترونیک به صورت شخصی و عمومی
  • قابلیت دریافت و ارسال ایمیل های هر صندوق
  • پشتیبانی از پروتکل های SMTP و POP3
  • امکان سفارش سازی نرم افزار طبق نیازهای سازمان
  • امکان الحاق فایل های مختلف جهت ارسال ایمیل ها
  • امکان تعریف امضاهای مختلف برای هر کاربر
  • امکان Forward و Reply ایمیل های دریافتی و ارسالی
  • قابلیت تعریف سطوح دسترسی و اشتراک کاربران یک تقویم
  • امکان ثبت و مشاهده تقویم جلسات و پیگیری های مرتبط با هر روز به صورت هفتگی و روزانه
  • امکان مشاهده تقویم عملیاتی کاربر)مشاهده تمام فعالیت های کاربر به صورت هفتگی(
  • امکان ثبت خودکار شماره های ناشناس و ثبت نشده در سیستم
  • امکان ثبت مخاطبان ناشناس به صورت خودکار از طریق پیام کوتاه، ایمیل و فکس
  • امکان تعریف کلاس های مختلف برای مشتریان بر اساس میزان خرید
  • امکان تعریف سیاست های مختلف هفتگی، ماهانه، فصلی، سالانه و یا کلی برای بازه های مختلف خرید
  • امکان اختصاص درصد تخفیف برای هر یک از کلاس های مشتریان
  • امکان اختصاص لیست قیمت برای هر یک از کلاس های مشتریان
  • امکان ثبت و تعریف اولویت و وضعیت هر درخواست
  • امکان تعریف سطوح دسترسی مختلف برای اعمال مرتبط با هر درخواست در هر کارتابل
  • برخورداری از قابلیت متن هوشمند و انطباق محتوای پیام ارسالی با اطلاعات هر مخاطب (sms و Email)
  • ایجاد و مدیریت متون الگو برای مناسبت ها و نیازهای مختلف اجتماعی و کاری
  • ارسال در یک زمان خاص در آینده برای یکبار
  • ارسال در دوره های متناوب روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالانه
  • ارسال در تاریخ تاسیس شرکت ها و یا تاریخ تولد افراد
  • قابلیت عضویت برای افراد
  • قابلیت لغو عضویت برای مخاطبان
  • ارسال دعوتنامه به مخاطبان برای شرکت در نظرسنجی و مسابقه
  • تعریف سئوال و تعداد نامحدودی گزینه نظرسنجی و مسابقه
  • ارسال پیام تاییدیه پس از دریافت نظرات
  • ارسال مجدد پیام های ناموفق ارسالی
  • خروجی Excel از لیست پیام های ارسالی / دریافتی
  • گزارش های نسبت های درصد پوشش، درصد موفقیت و درصد اثربخشی
  • لیست تعداد عضویت و لغو عضویت در خبرنامه ها

2-مدیریت فروش و پرداخت

  • تعریف محصولات و خدمات شرکت به همراه قیمت و درصد پورسانت هر یک از محصولات
  • گروه بندی محصولات و خدمات
  • صدور پیش فاکتور و فاکتور
  • درج فاکتور از روی پیش فاکتور با قابلیت تغییر
  • گزارش عملکرد مشتریان بر اساس شاخص های مختلف مانند میزان مانده حساب، حجم خرید، تفکیک بر اساس محصول و ...
  • گزارش عملکرد کارشناسان بر اساس شاخص های مختلف مانند حجم فروش بازه ای، نسبت های عملکردی، محاسبه پورسانت و ...
  • گزارش فعالیت های روزانه یک کارشناس
  • ثبت پرداخت های کاربر به روش های نقدی، چکی و اعتباری
  • ثبت یادآوری پیام کوتاه و ایمیل برای پرداخت های چکی و اعتباری
  • گزارش از وضعیت مانده حساب مشتریان
  • امکان تعریف صندوق و بانک های مختلف و اطلاعات چک های دریافتی

3- گزارشات

  • گزارشات عملکردی:
    تقویم کاری کاربران ، تقویم عملیاتی کاربران ، کارتابل وظایف کاربران ، کارتابل فرآیند کاربران
  • جزئیات عملکرد: 
    جزئیات قراردادها ، جزئیات فاکتورها ، جزئیات فروش ، جزئیات پرداخت ها ، جزئیات اسناد دریافتی
  • گزارشات تحلیلی:
    بازاریابی و فروش در یک نگاه ، نمودار وضعیت بازاریابی ، نمودار وضعیت فروش ، نمودار تحلیل کمپین ها
  • مجموع عملکرد:
    مجموع قراردادها ، مجموع فاکتورها ، مجموع فروش ، مجموع پرداخت ها ، مجموع اسناد دریافتی ، مجموع فروش به تفکیک محصولات ، مجموع فروش به تفکیک کارشناسان
  • مشتریان:
    مانده حساب مشتریان ، مشتریان بدون فروش
  • مجموع فروش:
    به تفکیک محصولات ، به تفکیک کارشناسان
  • گزارشات CRM:
    جزئیات تماس ها ، مجموع تماس ها به تفکیک تاریخ، کارشناسان، شماره تلفن ، عملکرد هر کاربر ، عملکرد شرکت
  • محاسبه پورسانت:
    پورسانت محصول محور ، پورسانت فروشنده محور ، میزان نقد شدن فاکتورها
  • گزارش ساز پویا جهت ارائه انواع گزارشات مدیریتی و سازمانی
  ثبت آگهی رایگان