تبلیغات PPC یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات در فضای آنلاین است که می‌تواند مستقیما روی سودآوری یک برند تاثیر مثبت بگذارد. همه راهکارهای تبلیغاتی، قوانینی به همراه خود دارند که با رعایت آنها می‌توانید بازخورد بهتری از روش تبلیغاتی مورد نظرتان دریافت کنید. تبلیغات PPC هم دارای ابعاد بسیاری است که هر کدام قوانین خاصی را به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه اینفوگرافیکی قرار دارد که بیشتر در مورد این است که چگونه می‌توانید محتوای نوشتاری تبلیغات PPC خود را بهینه‌سازی کنید و در کنار آن کمپین بهتری داشته‌باشید.

نکته : تبلیغات pcc به همان نوع تبلیغات کلیکی یا تبلیغات cpc نیز نامبرده می‌شود.

مزایا را قبل از امکانات بیاورید.

این شیوه آوردن محتوا در تبلیغات از پیش مرسوم بوده است. شاید غیر قابل باور باشد که رعایت این نکته روی بازخورد کمپین‌های ppc حتی در مدت زمان کوتاه هم تاثیر مثبت داشته باشد.

تیترهای خلاقانه را فراموش نکنید.

در تبلیغات کلیکی متنی تیتر حرف اول و آخر را می‌زند.پس از کلیشه فاصله بگیرید و تیتری خلاقانه فراهم آورید.

از تیترهای قابل تعمیم استفاده کنید.

اگر یک تیتر بلند برای تبلیغ متنی خود انتخاب کرده‌اید آن را به یک تیتر قابل تعمیم تبدیل کنید. سپس در سطرهای بعدی اطلاعات مورد نظرتان را بیاورید.

استفاده از ارقام

اعداد همیشه راحت‌تر خوانده می شوند و به همین دلیل بهتر است که همواره در متن تبلیغات خود از اعداد استفاده کنید.

حتما از مزایای خود بگویید

در محتوای تبلیغاتی خود حتما مزایای محصولات و خدمات خود را عنوان کنید

خصوصیات محصولات و خدمات خود را فراموش نکنید

آوردن خصوصیات محصولات و خدمات هم در محتوای تبلیغ مهم است.

خوانایی را در نظر بگیرید

وقتی یک بنر تبلیغاتی طراحی می‌کنید در نظر داشته باشید که تمام محتوای آن خوانا باشد.

دکمه فراخون

طراحی آگهی خود را با قرار دادن یک دکمه فراخوان تمام کنید و در آنجا از مخاطب خود انجام کار مورد نظرتان را درخواست کنید.

 

با شست به آسانی بخرید و بفروشید و تبلیـغ کنید 

همین حالا از طریق راه های زیر اپلیکیشن شست را دانلود کنید

 

ایران اپس دانلود از کافه بازار  دانلود مستقیم اپلیکیشن شست